Sekkeløp
Dette er en gammel 17. mai-klassiker, og passer best dersom flere barn er samlet.
Dere trenger en søppelsekk for hver deltager, som så skal stå i denne med begge bena. Bestem hvor start- og målstrek er, og rop: KLAR, FERDIG, GÅ!
Førstemann som kommer over målstreken uten å tråkke ut av posen, har vunnet.
Relatert
Forrige
Potetløp
Nyere
Lage såpebobler
Du vil kanskje også like
Ting å gjøre på en regnværsdag
31/07/2009
Tradisjonsrike dager: Sankthansaften
14/06/2008